OBCHODNÉ PODMIENKY
Základné Informácie:
Podľa zákona o ochrane spotrebitela č. 102/2014 Zb. sa tieto obchodné podmienky vzťahujú na zmluvy uzatvorené na dialku v e-shope www.koifarm.sk medzi predávajúcim a kupujúcim. Predávajúcim je: Štefan Szaksz Koifarm Vlčany 695, 92584
Platba dobierkou pri prevzatí tovaru pracovníkovi DPD
-DPD pri váhe do 5kg, alebo malý balík do 30x30cm cena s dob. 5€
-DPD pri váhe do 15kg cena s dob. 6€
-DPD pri váhe do 31,5kg cena s dob. 7€
Na RYBY a RASTLINKY patí, že je možnosť len OSOBNEHO ODBERU !!!!!!!!!!
V prípade osobného odberu sa platí len za objednaný-vybraný tovar. Balné nepočítame
V prípade osobného odberu na faktúru platí dvojtýždňová lehota prevodu peňazí odo dňa odberu tovaru.
Platba za tovar:
Predávajúci akceptuje platbu za objednaný tovar spôsobmi, ako je uvedené na stránke www.koifarm.sk/ O nás, kontakt, obch. pod./Cena dopravy, platba. Súčasťou objednávky v e-shope je povinnosť zaplatiť cenu predávajúcemu za objednaný tovar.
Dodanie tovaru:
Produkty, ak je to uvedené v prípade skladových zásob a možností podla našej vyťaženosti je dodacia lehota do 2. pracovných dní. Toto sa môže predľžiť na 3 až max 5 prac. dní počas sezóny, kedy vieme denne spraviť max. 3 až 10 balíkov podla obsahu objednávky, až po max. 30 dňovú dodaciu lehotu, keď ani náš dodavatel-velkoobchod-výrobca nám nevie dodať produkt-dlhotrvajúci výpadok produktu, alebo sa prestal vyrábať. V tomto prípade do 3 dní od obdržania objednávky na náš e-shop navrhneme alternatívne riešenie najčastejšie podobným produktom, so zhodnými parametrami a cenovej kategórie. Ak je dodacia lehota- doručenie tovaru 3 až 7 dní jedná sa o tovar ktorý sa následne objednáva od dodavatela.Tovar sa považuje za prebratý kupujúcim okamihom, keď kupujúci, alebo ním určená tretia osoba (s výnimkou dopravcu) prevezme všetky časti objednaného tovaru, alebo ak sa: a, tovar objednaný kupujúcim v jednej objednávke dodá oddelene, okamihom prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný.b, dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, okamihom prebratia posledného dielu, alebo posledného kusu.c, tovar dodáva opakovane počas vymedzeného obdobia okamihom prevzatia prvého dodaného tovaru.
Ryby: Nakolko sme aj špecializovaná chovatelsko-pestovateľská farma, počas sezóny z dôvodu našej plnej vyťaženosti a vysokého množstva a druhu rýb je vela kategórií, ktoré nie vždy máme čas aktualizovať. Preto v prípade objednávky rýb sa treba vždy dodatočne informovať ohladom druhu, množstva, velkosti a kvality rýb. Predaj rýb začneme od 10°C vody u nás, optimálne je 15°C aby nedošlo k zaneseniu žiabrov rýb a následnému priduseniu našich ani Vašich rybyčiek od prípadných rozvýrených sedimentov pri výlove. Je to z dôvodu, že pod túto teplotnú hranicu majú výrazne spomalený metabolizmus ako i pohyb tela a nedokážu vyvinúť rýchly pohyb, čím by si vrodeným inštinktom dokázali spraviť výplach žiabrov od nánosov a sedimentov. Pri chytaní so sieťkou sa taktiež stiera sliz, a následne nastáva zaplesnivenie tela manipulovaných rýb. Nad 15°C vody sa naštartuje autoimunitný systém- samoliečenie, čím sa predíde prípadným úhynom. Naopak s jeseterovitými rybami je možné manipulovať celý rok ak to podmienky-počasie dovolí. Z dôvodu našej plnej vyťaženosti a vysokého množstva a druhu rýb je vela kategórií, ktoré nie vždy máme čas aktualizovať. Preto v prípade objednávky rýb a teploty sa treba vždy dodatočne informovať na mob. čísle 0905 626 198, p. Štefan Szaksz alebo poslať SMS.
Pre zistenie aktuálnej teploty vody sme Vám k dispozícii na mob.č. +421 905626198 alebo SMS p. Szaksz V prípade, ak nás nezastihnete, zavoláme Vám naspäť.
Pozor, obrázky môžu byť ilustračné a mierne skreslujúce, za účelom zistenia presnej ceny podla sfarbenia a kvalitatívnych znakov volajte na mob.č. +421 905626198 p. Szaksz
Vlastná výroba, výroba podla požiadaviek. Z jara na začiatok sezóny je pripravených vždy viac variant produktov, ktoré sa robia počas zimných mesiacov, ako i v prípade výroby podla požiadaviek, čiže mimosezónne, kedy máme čas na ich výrobu. Predávajú sa okamžite až do vypredania skladových zásob. Nakolko máme záujem o serióznu pomoc chovatelom, občas sa stane, že aj počas hlavnej sezóny dokážeme vyrobiť 1 až 2 filtrácií aj na zákazku, preto po konzultácii s Nami, Vám vieme určiť približný termín dodania produktu, na základe info na mob. č. 0905626198 p. Szaksz
Reklamačný poriadok:
Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má tovar pri prevzatí kupujúcim. Pri použitých veciach nezodpovedá za vady vzniknuté ich použitím alebo opotrebením. Pri veciach predávaných za nižšiu cenu, nezodpovedá za vadu, pre ktorú bola dojednaná nižšia cena. Ak nejde o veci, ktoré sa rýchlo kazia, alebo o použité veci, zodpovedá pradávajúci za vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí veci v záručnej dobe (záruka).
Záručná doba na nový tovar je 24 mesiacov, ktorá začína plynúť dátumom prevzatia tovaru kupujúcim. Záručná doba na použitý tovar je 12 mesiacov. Záručná doba na služby(oprava, alebo úprava veci) sú 3 mesiace. Záručná doba na zhotovenie veci je 24 mesiacov. Ak je na predávanej veci, jej obale, alebo návode k nej pripojenom vyznačená lehota na použitie, záručná doba neskončí pred uplynutím tejto lehoty. Reklamáciu na veci, ktoré sa rýchlo kazia, musí kupujúci uplatniť najneskôr v deň nasledujúci po kúpe. Záručná doba pre kupujúceho, ktorý nie je spotrebiteľom je 12 mesiacov, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. (napr. spostredkovateľská zmluva).
Ak má kúpenú vec uviesť do prevádzky iný podnikateľ, než predávajúci, začne záručná doba plynúť až odo dňa uvedenia veci do prevádzky, pokial kupujúci objednal uvedenie do prevádzky najneskôr do troch týždňov od prevzatia veci a riadne a včas poskytol na vykonanie služby potrebnú súčinnosť.
Záručný list sa vystavuje na žiadosť kupujúceho. Na uplatnenie reklamácie stačí doklad o kúpe. Ak má tovar vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný bez zbytočného odkladu vadu odstrániť. Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len súčasti, výmenu súčast, ak tým predávajúcemu vzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru, alebo závažnosť vady. Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci, alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave, alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať. Ak sa jedná o iné neodstránitelné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.
Práva zo zodpovednosti za vady sa uplatňujú u predávajúceho na adrese sídla. Ak je však v záručnom liste uvedený záručný servis, ktorý je v mieste predávajúceho, alebo v mieste pre kupujúceho bližšom, uplatní kupujúci právo na opravu v záručnom servise.Záručný servis je povinný vykonať opravu najneskôr do 30 dní.
Ak dôjde k výmene, začne plynúť záručná doba znova od prevzatia novej veci. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka.
Vybavením reklamácie sa rozumie ukončenie reklamačného konania odovzdaním opraveného výrobku, výmenou výrobku, vrátením kúpnej ceny výrobku, vyplatením primeranej zľavy z ceny výrobku, písomná výzva na prevzatie plnenia, alebo jej odôvodnené zamietnutie.
Pri uplatnení reklamácie predávajúci určí spôsob vybavenia reklamácie ihneď, alebo v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku alebo služby, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie, sa reklamácia vybavý ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr, vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí na vybavenie reklamácie, má kupujúci právo od zmluvy odstúpiť, alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok. Ak kupujúci uplatnil reklamáciu počas prvých 12 mesiacov od kúpy, môže predávajúci vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe odborného posúdenia, bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia nebude od kupujúceho vyžadovať úhradu nákladov na odborné posúdenie ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením. Predávajúci je povinný poskytnúť kupujúcemu kópiu odborného posúdenia odôvodňujúceho zamietnutie reklamácie najneskôr do 14 dní odo dňa vybavenia reklamácie. Ak kupujúci reklamáciu výrobku uplatnil po 12 mesiacoch od kúpy, a predávajúci ju zamietol, predávajúci v doklade o vybavení reklamácie uvedie, komu môže kupujúci zaslať na odborné posúdenie. Ak je výrobok poslaný na odborné posúdenie určenej osobe, náklady odborného posúdenia ako aj všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady znáša predávajúci bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia. Ak kupujúci odborným posúdením preukáže zodpovednosť predávajúceho za vadu, môže reklamáciu uplatniť znova. Počas vykonávania odborného posúdenia záručná doba neplynie. Predávajúci je povinný kupujúcemu uhradiť do 14 dní odo dňa znova uplatnenia reklamácie všetky náklady vynaložené na odborné posúdenie, ako aj všetky s tým súvisiace účelne vynaložené náklady. Znova uplatnenú reklamáciu nie je možnosť zamietnuť. Predávajúci je povinný pri uplatnení reklamácie vydať kupujúcemu potvrdenie. Ak je reklamácia uplatnená e-mailom, predávajúci je povinný potvrdenie o reklamácii doručiť kupujúcemu okamžite. Ak doručenie potvrdenia nie je možné okamžite, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie. Potvrdenie o uplatnení reklamácie sa nemusí doručovať, ak kupujúci má možnosť preukázať uplatnenie reklamácie iným spôsobom.
Vrátenie tovaru:
Odstúpenie od zmluvy bez udania dôvodu. Kupujúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Toto právo môže využiť len spotrebitel. Tovar sa považuje za prevzatý kupujúcim okamihom, ked kupujúci, alebo ním určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru, alebo ak sa a, tovary objednané kupujúcim v jednej objednávke dodávajú oddelene, okamihom prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný. b, dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, okamihom prevzatia prvého dodaného tovaru. Kupujúci môže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je dodanie tovaru, aj pred začatím plinutia na odstúpenie od zmluvy. Kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je predaj tovaru alebo poskytnutie služby, ktorých cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý predávajúci nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy, predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru, alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa, predaj tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze, predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodný vrátiť z dôvodu ochrany zdravia, alebo z hygienických dôvodov, a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený, predaj tovaru, ktorý bol po dodaní porušený, predaj tovaru, ktorý môže byť vzhladom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom. Predaj zvukových záznamov, obrazových zýznamov, zvukovoobrazových záznamov, kníh, alebo počítačového softvéru predávaných v ochrannom obale, ak spotrebiteľ tento obal rozbalil, predaj periodickej tlače, s výnimkou predaja na základe dohody o predplatnom a predaj kníh nedodávaných v ochrannom obale, poskytovanie elektronického obsahu, inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy. Kupujúci môže uplatniť odstúpenie od zmluvy v písomnej podobe, alebo na inom trvalom nosiči (napr. e-mailom), prípadne odoslaním vyplneného formulára ktorý je dostupný na (uvedte link na predvyplnený formulár). Právo na odstúpenie od zmluvy je možné uplatniť odoslaním oznámenia o odsúpení od zmluvy aj v posledný deň 14 dňovej lehoty. Po doručení oznámenia o odstúpení od zmluvy, predávajúci vráti najneskôr do 14 dní kupujúcemu všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov. Predávajúci vráti platbu rovnakým spôsobom, ako kupujúci použil pri svojej platbe. Kupujúci sa môže s predávajúcim dohodnúť aj na inom spôsobe vrátenia platby. Predávajúci nie je povinný uhradiť kupujúcemu dodatočné náklady, ak si kupujúci výslovne zvolil iný spôsob doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim. Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na doručenie, ktoré si zvolil kupujúci a nákladmi na najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim. Pri odstúpení od zmluvy predávajúci nie je povinný vrátiť kupujúcemu platbu pred tým, ako mu je tovar doručený, alebo kým kupujúci nepreukáže zaslanie tovaru späť predávajúcemu, ibaže predávajúci navrhne, že si tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním poverenej osoby. Kupujúci je povinný najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať tovar späť alebo ho odovzdať predávajúcemu, alebo osobe poverenej predávajúcim na prevzatie tovaru. Táto lehota sa považuje za zachovanú ak bol tovar odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný deň lehoty. Pri odstúpení od zmluvy znáša kupijúci iba náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu, alebo osobe poverenej predávajúcim na prevzatie tovaru, ktorý vzhladom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom pošty.